Hikayem şöyle bugün haftalık kontrolüm vardı aslında normal mi sezeryan mı o belli olacaktı. Nst de ağrım çıkmadı çok az daha doğrusu. Doktor alttan muayene etti hiç hissetmedim bile korkulacak bişey değilmiş meğer. Çatı muayenem bebek kafasına göre baya iyi dedi. Bebek doğum pozisyonunda hatta alttan kafasına dokunduğunu söyledi. Fakat kafası tam oturmamış normal doğum için oturacağını sanmıyorum dedi. Fakat araştırdım son dakika bile oturabilirmiş. Bu konuda yardımcı olur musunuz.? İlk gebeliğim 36+3 günlüğüz. Sezeryan tarihi aldık 8 nisana.