Yagmur555 kesinlikle doğru, herkeste aynı etkiyi göstermemesi faydası olmadığı anlamına gelmez ki toplasanız 100 kişide 1 işe yaramadığını duydum sadece, kullanıp faydasını gören yüzlerce insan yalan söylemiyodur heralde, bende kullanıp fayda görenlerdenim. Bekarken bende yumurtalık kisti vardı, evlendim aylarca denedik olmadı sonra macunu kullanmaya başladım 1 buçuk kutu kullandım sonra doktora gittim ne kist vardı ne bişey, ardından adet sancılarımdan kurtuldum ve daha önce hiç hissetmediğim yumurtlama belirtilerini hissetmeye başladım ve evliliğimin 1.yılında hamile olduğumu öğrendim ve şuan 31+6 haftalığım çok şükür ❤ sorunun ne ve nasıl kullanman gerektiğiyle ilgili bilgileri zaten veriyolar ama burda altın kural bol su içmek ve yürüyüş yapmak bide tabi kullanım şartlarına uymak, çoğu faydasını görmedim diyen bunları yapmadığından çamur atıyo sen olumsuz konuşanlara hiç bakma…