Akşam saat 11 de belime hafif bir ağrı girdi ve dedim ki o gün bugün 🤭 ikinci gebeligimdi ve bu ağrının diger agrilardan, yalancı sancilardan farklı oldugunu anladim hemen. nitekim duzenliydi ve gittikçe biraz daha hissediyordum. Kızımı
39+3 te doğurmuştum ve oglum da yine 39+3te geliyordu. Hemen sıcak suyla banyo yaptım çok hafiflemistim. Dayanabildigim kadar evde dayanacaktim ilk dogumumda erkenden hastaneye gittigime çok pişman olmuştum çünkü. Neyse evde sancilarim geldikçe çömeldim sonra yatakta istirahat ettim çünkü gece uzundu ve dinlenmeye ihtiyacim vardı. Bu şekilde 3 buçuk saat geçti ve eşime gidelim artık dedim ama sancilar hala adet ağrısı duzeyindeydi hala kolay geciyordu. Hastaneye vardik covit testi sonuçları, nst, açıklık muayenesi bir saat falan sürdü. Sancim 60 lardaydi ama açıklık durumu beni de şoke etti 8 cm ve dogum çok yakin demezler mi🙈 iyi de ben çok rahatim dedim. Ebe israrla soruyor ikinma hissin olması lazim yok mu sen mi hissedemiyosun acaba🤭 neyse çok acil bir sekilde kadin doğum doktoruma ulaştılar kadin bir geldi rahatligima o da inanamadi. İkinma hissi olmayinca mecbur suni sancı desteği verdiler ve eş zamanlı suyumu patlattılar. Asıl kasılmalar merhaba🤚🏻😁 çatala çıktım ve üç ikinmayla doğum 10 dk içinde gerceklesti. Aslında ilk ikinmayla da olurmuş ama doktor epizyo kesi olmasın diye uğraşmış fakat mecburen ufak bir kesi oldu o da nazar boncuğu olsun 🤗🧿 naçizane tavsiyeler kısmına gelince; kızlar ilk dogumda da çok faydalandığım plates kesinlikle çok faydasını gördüm. Bol bol çömelme egzersizi. İki dogumumda da ahududu yaprağı çayı ile iki günde sancilarim başladı bunda da keza öyle. Ve depend sen ne güzel şeymişsin ilkinde ne para vercemki hastanede hasta bezi veriyolar dedim. Ne konforsuz bezmiş şimdi anladım. Depend yumuş yumuş ve yok gibi çok rahat ettim. Miss fit marka bir korse kullanıyorum yüksel bel kilot seklinde ve alttan çıtçıtlı. alttan dikisim az olduğu için dogumdan bir gün sonra kullanmaya basladim kaydirma vs yapmadi alttan çıtçıtlı olunca tuvalette kullanim kolaylığı sağladi ben memnun kaldim çabuk toparladı. Çatlak kremi için palmers masaj kremi kullandim hergün. çatlamaya fazlasıyla musait vücudum oldugu halde göbekte sıfır catlak. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Tüm gebelere sağlıklı, kolay doğum dilerim. Hepinize sarıldım 💜🤗