Annesininkuzusu01 20′li haftalardan sonra sakıncalı tansiyonu yükseltebileceği için içindeki sodyum nedeniyle. Hangi sodayı içiyosunuz önemli olan içindeki sodyum derecesi. İlla içicem diyorsanız akmina soda için. En düşük sodyuma sahip soda çünkü. Beypazarı falan içiyorsanız anında bırakın ilerleyen dönemlerde ödem, yüksek tansiyon sorunu yaşayabilirsiniz..ayrıca 1′i geçmemenizde fayda var yine de. Malesef sevdiğimiz şeylerden bu dönemde ödün vermemiz gerekiyor.