UmayAsya Kızlar normal doğumla kızımı kucağıma aldım dün akşam varsa sorularınızı seve seve cevaplarım kuzucuk uyumuşken 😍
eymenalpinannesii UmayAsya hayırlı olsun Allah hayırlı evlat eylesin sizlere gözaydınlıgı olsun inşallah
UmayAsya eminedlmnn teşekkür ederim 39.haftamda yaptım 10 saat suni sancı çektim ama doğumum çok rahat geçti Allah hepinize bu kadar rahat doğum nasip etsin inşallah
Kbrabz27 Doğum hikayeni anlatır mısın şu an 8+3 haftalığız daha çok yeni ama normal düşündüm hep tabi korkular da var hayırlı olsun bebişiniz ❤️❤️
SERNUR UmayAsya rabbim saglıcakla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🌺 dogum hikayenizi dinlemek isteriz 🥰🥰 ona göre sorularımı yöneltmek istiyorum 38+6 olduk bizde ❤️
ZehraK23 40+1 im nasl başladı sancn Yalancı dedikleri sancı nasıl oluyor Acaba?? Benm doğum Başlamsı için bişey yaptn mı lütfen bana biraz anlat benm kızda gelmek bilmedi bii türlü
UmayAsya ZehraK23 yalancı sancıyı ben hep kısa süreli adet ağrısı gibi çektim hareket edince geçiyordu. Doğum başlamasi icin çok şey yaptım ama malesef beceremedim artık bir yerden sonra saldım ne zaman saldıysam da ertesi gün doğum yaptım 😁ama tamamen tesadüftü bence