Mervecihan2635 Kızlar 14+3 deyim ağız tadım yok yaklaşık 2 haftadır bu zamanlarda oluyor mu acaba… Demir ve omega ilaçları kullanıyorum o yüzden midir ki 😔
Fatos_teke46 Mervecihan2635 bnde 14+4 aynı şekilde ağızda farklı bir tad var haplardan kaynaklanabilir 🤷🏻♀️
Fatma_7 Canım ilk haftalarda böyle şikayetler olabiliyor benimde 18. Haftama kadar ağzımda acı bi tat vardı midemi daha da bulandırıyordu bi müddet sonra geçiyor hormonlarla alakalı bi durum sanırım