AnneEsra_55 Kızlar 22. Haftadayım ama karnımda henüz hiç çatlak, yarık oluşmadı ama bacaklarımda oldu ne kullanmam gerek?
Buketkucuk AnneEsra_55 hindistan cevizi yağı, kantaron yağı, tatlı badem yağı kullanıyordum ben ama çoktan çatladığım için işe yaramadı siz henüz doğru düzgün çatlamadıysanız kullanın faydası olur inşallah
OzgeAlya AnneEsra_55 Geçmez fakat şuanki rengi pembeyse lierac diye bir ürün var içeriğinde çeşitli yağlar var. Hamilelik döneminde de kullanılıyor ve çatlakların görünümünü en aza indiriyor. Trendyol da indirime giriyor ara sıra takip edin. Çok güzel bir ürün 👌🏻😘
suscarparimm AnneEsra_55 aloe vera bitkisi çok iyi geliyor çatlağa ama çatlağın önlenmesi için bende post açmıştım daha önce bacağımda vardı aloe vera kullanıyordum azaldı tam geçirmesede tam geçmesi için güzellik merkezleri 🙂
Ceylaan Geçmez Yani Ben Olmaması İçin Elimden Geleni Yaptım Her Denileni Yazanı Uyguladım Kullanmadım Yag Kalmadı Oluştu Şimdide Gitmesi İçin Ugraşıyorm Ama Olmuyor Yani
MihrbnGrbz3 Kişiden kişiye değişiyorlar çatlaklar bazı insanlarda yağların etkisi vardır bazı insanlar bi etki göstermez çatlak çıkıp iz kalabilir önlem almaktan zarar gelmez dediğim yağları kullanmayı deneyin yinede☺️
AnneEsra_55 suscarparimm valla krem kullandım en son vazalin kullanmaya başladım ama bakcam o fayda ediyor mu