pink_dream25 doğru şekilde nasıl kullanıldığını tam bilmiyorum çünkü herkes farklı birşey söylüyor bende doğuma gitmeden önce iyice araştırıp öyle kullanacağım ama bildiğim kadarıyla anlatayım. Meryem ana otu normal doğum esnasında açılmanıza ve doğumunuzun iyi geçmesine yardımcı oluyor işe yarayan çok fazla hamile var bende deneyeceğim denemekten zarar gelmez. Doğuma gittiğinizde sancılar gelmeye başladığında suya koyuyorsunuz bir leğenin içine yavaş yavaş açılmaya başlıyor yaprakları. Koyup meryem suresi ve bildiğiniz duaları okuyorsunuz. Onunla beraber sizin de açıklığınız artıyormuş. Doğum bittikten sonra da sudan çıkarıyorsunuz suyu güzel bir yere döküyorsunuz dışarıda kapanıyor ot ama kapandığından emin olacaksınız. Onunla beraber rahim de kapanıyormuş çünkü. Kimisi suyundan içiyor, suyunu karnına sürüyor falan ama ben öyle yapmayacağım inşallah faydası dokunur bakalım