Merhabalar ben sezeryan planlanan doğuma 1 hafta kala korona oldum.bu yüzden 3 gün daha bekleyeceğim, Karantina sürem bitmesi için.Sorum şu karantinadan sonra tekrar test yapılmıyor ama sezeryan için tekrar test yaparlar mı? Cuma bitiyor ben cumartesi özel de sezeryan alınır mıyım hemen? Pek kimsenin başına gelmemiştir ama belki duyduğunuz bildiğiniz bişey varsa paylaşabilir misiniz 😔
karantina sürem bitmesi için.