BRUTAL-BETTY Kızlar 5 Nisan da doktora gidecem. bebeğimin bı engeli var mı yok mu ona bakılacak kan testi mı veriyoruz nasıl oluyor aç mı gidiyoruz.16+2 oluyoruz i gün cinsiyet de öğreniriz inşallah 🙏
Morvy BRUTAL-BETTY canım bende tam 16. haftada gittim cinsiyeti öğrenmek için doktorum benden o gün bide kan istedi omurilikte açıklık varmı ona bakıyorlar oda bir tarama testi oluyor ve buna AFP diyorlar büyük ihtimalle odur🙏🏻
Civcivcikannesi Ikili test bahsettigin. Oda 11 ile 15. Hafta arasinda yapiliyor. Kan veriyorsunuz vucut olcumlerine burun kemigine baliliyor. Biraz geç olmuyormu oyle?
Elifsennn Civcivcikannesi benım bakıldı doktor burun kemıgını gördüm ve ense kalınlığı gayet ıyı dedımlan testı verıleı bısey çıkmaz ama yapalım dedı
BRUTAL-BETTY Civcivcikannesi 12 haftalıkken gitmiştim detaylı ultrason da ense kalınlığına bakilmisti şimdi engel var mı yok mu diye gidecez ama genelde hep 14 16 haftalar da gidiliyor Muş
Oglumveben34 BRUTAL-BETTY anladım şimdi oldu. Benim doktorum 2li tarama testinde sorun görmeyince diğerlerini yaptırmadı. Detaylıya gireceğim