vitruvius bende 7+4 üm pazartesi günü kalp atışını dinlemeye gidicez🥰🥰 bulantı gun asırı oluyor bazen yogun bazen hafif olarak geciyor.adet gorucekmıs gıbı agrı gecelerı daha cok yasıyorum..Allah hepimizin yavrularını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻🙏🏻🥰🥰