[silindi] hiiiiç merak etme çok normal. Ben de doktora gittiğimde görünmedi ne kese ne bebek. Sadece kanda belli oldu gebelik. Bugün sabah gittim tekrar hatta daha yeni geldim eve. Kese daha yeni göründü. 5 haftalıkmış şuan 😌 ve sadece kesesi görünüyor kendisi daha görünmüyor. 7. Haftada da kalp atışı belli oluyormuş. 15 gün sonra da kalp atışı için gideceğim, o zaman kendisi de görünür 😊