AppleCatCoffe MgeGne 34 üncü hafta itibariyle haftada 1 e düştü benim kontrollerim 🤗 nst ye bağlanmaya da başladım ☺️
Minaa MgeGne 34 n haftadan itibaren haftalik olarak gidiyoruz nst ye baglaniyrm sonra bebegin suyu na ve acikiliga bakiliyor
Arya92 @MgeGne 34.hafta 37.hafta 38 de ilk defa nst girdim ve kontrol muayenesi oldum haftaya 38.de ikinciye nst ye gireceğim Doktoruna göre değişiyor sıklığı ve nst durumu.