Momyhappy02 Kızlar sizde gebelik boyunca sadece vazelin ve bebe yağı ile nemlendirme yeterli olurmu dolu doku sürüyorum her duş sonrası suan daha 4 aylığız ilerde gün içinde de kullanıcam
Yaagmurr Momyhappy02 canım düzenli kullan umarım faydası olur ben düzenli kullanamadım sürmeye başladığımda çatlamaya başlamıştım neyse ki yine çok ilerlemedi ama doğum yaptım öyle kötü bi görüntü var ki mosmor duruyor öyle rengide kötü bi hal aldı bende napıcam hiç bilmiyorum baktıkça moralim bozuluyor
2fasulyeannesi Momyhappy02 canım vazelin tahrisede sebep olabilir o yüzden dolu dolu Surme derim öncelikli olarak saf zeytinyağıni öneririm benim bir tane çatlağım olmadi zeytinyağı kullandım
melekatak Momyhappy02 canım ben düzenli kullandım sürekli vazelin lierac bebe yağı 36 haftaya kadar hiç çatlamadı şuan 38 im bir çatladım bir çatladım tüm morallerim felç oldu yapında varsa çatlıyorsun galiba
Momyhappy02 Yaagmurr Eğer çatlak oluşursa da mutlaka yap bişey kullanırım lierac için iyi diyolar oluşam çatlaklar için normalde pahalı geliyo suan oyle yağlar almam işe yarar yaramaz ama oluşursa alırım kötü durmaktansa bişeyler yapmaya çalışırım sizde bi bakabilirsiniz trendyoldan lierac oluşmuş çatlaklar için yağa
Oglumveben34 Yaagmurr zaman geçtikçe morarıklar beyazlıyor o konuda kendinize stres yapmayın. Çatlamayan hiç çatlamıyor vucütle alakalı bence benim gögüslerimde bile olmaya başlamış ablamın 3 çocuğu oldu vücudunda çok az çatlak var
Momyhappy02 2fasulyeannesi Annemde demişti evde var saf zeytinyağı olmadı onu da arada kurudukca cildim sürerim
Momyhappy02 MihrbnGrbz3 Bencede onu da kullanayım çok teşekkür ederim unutmuştum ben zeytinyağını tamamen
MihrbnGrbz3 Momyhappy02 Bende Hindistan cevizi yağı kullanıyodum şimdi zeytinyağıda kullanmaya başladım
Momyhappy02 melekatak benim yapımda da var yaa annemde de var bende de zaten az eskiden kalma ince çizgilerim var cok korkuyorum cok çatlarım diyr
SerpilAlmac Ben bi yerde okumuştum eğer çatlak oluşmaya başladıysa yani hafifte olsa gorunuyorsa catlaklariniz artık onu onleyemezsiniz geçmiş olsun… Çatlak hicbir şekilde oluşmadan önce kullanmaliydiniz krem tarzı şeyleri
melekatak SerpilAlmac ben ilk hamile kaldığım zamandan itibaren kullandım 36 ya kadar hiç olmamıştı zaten çatlak
Gultn44 SerpilAlmac ama kırmızı iken nemlendirme yapılırsa bayağı azalıyor . Görüntü daha iyi oluyor .