28+5 sürekli agrılarım oluyor dikişlerimin altında diye hastaneye gittim doktor sancım olduğunu şöyledi ama rahim uzunluğu normal dedi düşük tansiyonumda var halsizlik sürekli sancı bazen karnım taş gibi oluyor tahlil verdim ama daha gidemedim aynı şeyi yaşayanlar varmı erken doğum olur diye korkuyorum az yürüsem aşagı kısımda batma kasılma hissediyorum biri yazsın lütfen dün yazdım post gözükmedi galiba