ayisigi3 hımm anladim canimm benim teşekkür ederim bilgi için 🙏biz şimdi yarın 10 haftalık olacağız bende ayın 10.unda gidiyim diyorum esim doktor her çağırdığında gitme taraftarı değil kaynanam yüzünden. 11 haftalık gidersem en azindan doktor eşimi de bilgilendirir böyle böyle tarihlerde sizi çağırdığım da gelmelisiniz felan diye akli başına gelir 🤷♀️