Merhaba arkadaslar🥰
burada birkaç posta denk geldim kese yapısına göre cinsiyet tahmını yapılıyordu elbette tum gebe arkadaslarım için herseyden önce saglıklı olmasını temennı ediyorum. Kese yapısına göre sanırım fasulye ve su damlası olarak ayrılmıştı yanlış hatırlamıyorsam gerci daha cok kucuk ama nasıl ayırt edildiğini çok merak ediyorum varmı yorumlayabılcek cici anneler 🎉🎉🥰 tesekkurler simdiden hepinize saglıkmı mutlu gebelik ve kolay bir doğum diliyorum 🙏😍😍❤️
