Ilkbebek123 Merhaba bayanlar iyi bayramlar herkese birsa pembe mavi hastanesi doğum fiyatı bilen varmı acaba??
Alpella Evet. Ben gidiyorum çok memnunum. Arkadaşın yaşadığı talihsizlik her hastanede olabilir. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin.
Enesefe Ben doruğa gidiyorum 2250 sezeryan ama hayat hastanesi sendikal ilara 1800 mis normale sgk lilar 2000 lira