Kvsr-klm 35 haftalıgım sarı akıntım var ama kasık agrım felan yok aarada girip cıkıyo karnımın içi acıyo sadece onuda doktora sordum normal dedı enfensıyon olabılırmı ıkı kere idrar yolu gecırdım ama sarı akıntö olmamıstı sımdı oldu
Suheyla06 Kvsr-klm benimde hamilelik başından beri sarı akıntım var doktor alttan baktı fitil verdi normal dedi sorun görmedi sende korkma 🙂