Gamzzelianne Kızlar 7+5 haftalık hamileyim ve genital bölgede aşırı kuruluk nedeniyle sanırım tahriş ve çok ufak kanama var özellikle neden olur bu tahriş yaşayan tecrübeli olanlarınız varmı? Birde madecassol krem sürsem bi zararı olurmu kullananlarınız varmı?
HilalYlmz Gamzzelianne bende ağda yaptırdıktan sonra aşırı derecede tahriş ve kuruluk problemi çektim iç kısma gelemeyecek şekilde iki gün sürdüm geçti
Mumy01 Gamzzelianne bende oldu ama benim sir agraya alerjim oldugu için oldu kuru döküntü şeklinde oluyor kaşınıyor hatta valla bana en iyi elecon geldi kortizol lü bir merhem bir sakıncası tok ama doktoruna sorup kullan derim
Celibon Gamzzelianne ben bu kremi çatlaklar için sürekli kullanıyorum.doğal içerikli olduğu içim hamilelerde güvenli. Bence kullanabilirsin. Anestol pomad da sürebilirsin ama yakabilir birazcık
Gamzzelianne HilalYlmz ağda normalde de tahriş yaptığı için bu dönemde özellikle kullanmamayı tercih ettim ama neden böyle oldu anlamadım 🤷♀️
Gamzzelianne Mumy01 gidicem ama 1 haftadır randevu bulamıyorum araya da hafta sonu girdiği için pazartesiye kaldı ☹️