Iyi günler Kızlar 19 haftalık hamileyim kısmet ise ağustos 17 de dogucak artık isimde karar vermek istiyorum benim sectigim isimler bunlar ;
mirza
Okyanus
Bulut
Toprak
Karan
Kuzey
Zeyd
Mirkelam
Ates
Uzay
Sizce nasil başka böyle duyulmamış kulağa hoş gelen tek isim varsa önerilere açığım birde ilk hamileligim elbise falan alırken kaç aylık bakmalıyım şimdilik 3 tane yeni doğan kisakollu badi aldim yeni dogan çok almak doğrumu kaç aylık bakmalıyım ağustos ayi doğan bebek için uzunkollu da bakmayı miyim bir diğer sorum ise elbiseleri yıkamak için illa bebek detarjan mi gerekli kusura bakmayın çok sordum tesekkurler