Brnrky doktor tavsiyesi ile aldıysan sorun yok gebeliğe uygun hafif antibiyotik ler var veriyorlar ben 5. Haftamda ağır grip geçirdim zimaks verdi mecbur içeceksin bebeğe yoksa mikrop daha zarar dedi şuan 13 haftayım doktorun verdiği ilaçların dışındaki hiç bir ilacı kendim kullanmıyorum bilmeden serum yemiştim arveles falan vardı riskli gebeliğe gönderdi ama şükür bir kere den biley olmaz dedi bakalım şuan için iyiyiz allahım sağlıkla kucağımızı almayı nasib eylesin üç aydan sonra çok mühim değil ama üç ay içinde biraz riskli diyorlar genelde geçmiş olsun canım