Kızlar fıkrınıze ıhtıyacım var. 2 yıldır denedıgımız halde hamıle kalamadım. Vana daha 7 ay oldu gelelı ben kendıme ıyı bır doktor bulamadım hayat hastanesı derya hanıma gıttım ama yanı gıtmez olaydım . Sımdıde ozel klinige gıtmeyı planlıyorum tugba hanım ve hasım ben hangısı daha ıyı. Artık zamn kaybetmek ıstemıyorum tedavıyı en ıyı sekılde yoneten hangı doktor kendınız yada cevrenızden duygunuz karadırya yardımcı olurmusunuz?