Kızlar yeni doğum yaptım. Uzanırken bişey yok ama lavaboya gidene kadar idrarımı kaçırıyorum beze. Henüz doğum yapalı 3 gün oldu doktor yarın için muayene günü vermişti dikişlerimi kontrol edecek sanırım, yarın kendisine soracağım ama daha önce bunu yaşayan oldu mu? İdrarımı yaparken de tutmayı deniyorum ama asla tutamıyorum kaslarım çalışmıyor sanki. Geçici bir durum mudur? Kanamam çok az ama bez devamlı idrar oluyor🥺 korkmaya başladım