Mzgnormann bende geçen çarşamba bu saatlerde doğum yaptım 6 gün olacak. Naciye hoca doktorumdu çok çok memnun kaldım doğumdan. Ebelerde doktorda çok ilgiliydi. Doktorum Bi anne şefkatiyle yardımcı olup doğurttu sanki öyle güzeldi ilgisi. Tercih ederseniz İnş pişman olmazsınız 🌸