FadileBerk benimde bu şekilde oldu kusarken çok zorlandığım için kanamam olmuş ve khverengi leke, düşük önleyici iğne yapıldı ve düşük önleyici hap verildi onu kullandım. Plezanta 20. Haftaya kadar aşşağıdaydı şuan 24. Haftadayım bebek büyüdükçe yukarı çıktı çok şükür.