Masalannesii Kızlar merhaba 5 aylık hamileyim ilk gebeliğim doğumdan sonra göğüs uçlarımin yara olmaması için ne kullanmalıyım doğumdan ne kadar süre önce kullanmalıyım tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏🌸
Candice07 Masalannesii ben 2 gunde 1 nemlendirmek için kakao yagı sürüyorum hem göbeğime hem göğüslerime. Sona yaklaştım 12 günüm var dogum, simdi yavas yavas lansinoh göğüs ucu kremi almıştım ona başlayacağım. Ama kakao yagını tavsiye ederim.
Kybusr Masalannesii yaralar aslında en çok yanlış emzirme yüzünden oluyor doğru emzirme tutuş üzerine videolar izleyip eğitim alabilirsiniz lanolinli kremler kullanın nemlendirmek için son haftalarda ve her emzirme sonrası oldu ki yara oldu ilk zamanlar herkesin başına gelebiliyor gümüş kapaklar hızlı iyileşmenizi sağlayacaktır 😊
Masalannesii Candice07 teskkurler rabbim sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲 tavsiyeniz için teşekkür ederim deneyecegim🙏🌸
Masalannesii sinefil teşekürler herkes met ediyor gümüş kapağı o aklımda onu kullanmayı istiyorum peki doğumdan ne kadar süre önce kullanmaya başlamam lazım?
sinefil Masalannesii 1-2 hafta öncesinden gitgide süreyi arttırarak artık son haftaya gelindiğinde uyanık kaldığınız her zaman takmanız lazım. Ben sadece onu kullandım hiçbir sorun yaşamadım
Masalannesii Kybusr teşekkürler elimden geldiği kadar emzirme için araştırma yapıyorum her ne kadar araştırma yapsamda ilk hamileliğim o yüzden eksiklerim olabilir bu konuda bilgilendirmeniz için teşekkürler 🙏🌸
Kybusr Masalannesii emzirme gruplarına üye olabilirsiniz facebookta ben çok faydasını gördüm emzirme akedemisi
ikinciannelikseruveni Lansinoh. Harika bir krem, surdukten sonra yikamaya da gerek yok bebek emebilir