Bana da kum döküyorsun dedi doktorum. Bi ağrım olmuyor çok şükür ama korkuyorum ya sancısı tutarsa diye. 23. Haftadayız , bebek çok aşağıda ve rahim ağzı kısalığı var. Wc harici ayağa kalkmıyorum. Bir de üstüne Doktorum kum sancısı doğumu tetikleyebilir diyor. İnşallah zamanına kadar bekler bebeğim 🙏