Merhaba hanımlar, 40+1 günlük hamileyim ve hala doğuma dair bir belirtim yok. Bazı postlarda denk geldim sancım yokken meryem ana otunu suya koydum sancısız açılmam oldu yazanlar olmuş. Bende hiçbirşey yokken suya koyup suyundan içsem sancım olmayıp açılmam olursa bunu kendim farkedebilir miyim acaba? Bidahaki kontrolüm Pazartesi günü yapmak istiyorum ama biraz da endişeliyim yardımcı olursanız çok memnun olurum🙏