rabishhhh ben covit geçirdim. Ben hastayım dedikçe kızım bana daha da yapıştı. Bence o da covit geçirdi. Burun buruna uyuduk bulaşmaması imkansız. Sadece biraRa burnunda kuruluk oldu. Her hangi bir sağlık problemi yoksa korkmayın. Belirti bike vermeden geçirenler var.