Asilb Arkadaşlar yalancı sancılarınız ne zaman başladı ve bu yalancı sancılardan ne kadar süre sonra doğumunuz başladı 37+5teyim bugün ilk kez başladı yalancı sancıları
Ftmasanli Asilb aynı hafta ve gündeyiz 🙃 34.Cu haftada başladı bnm adet veya ishal ağroso gibi geliyor
melisa5 Asilb 34.haftaya girdik yalancı sancılar başladı dün gece uyutmadı o sancılar heralde doğuyorum dedim gece 😂
Ftmasanli Asilb bi an önce doğmasını istiyorum evde sesini duymak istiyorum Bn 40.haftaya kadar bekletmez inşallah 🥲
Pinar1234- Bnm de 39+2 haftadayım bnm de bir kere oldu adet sancısı gibi uzandim gecti. Ama bnm belim cok aşırı agrimaya basladi. Gece uyuyamiyorum bile. 🙄🙄🙄