ElaSymn ben yiğenim yaşadık cnm sen sonuçları diyince a dan z yazmak istedim ama bu herkese olacak degıl şimdi sana güzel şeyler yazarım kı ben yaşadım bunu ama hepsnı bilerek dikkat edersen hiç bişi olmaz onun için
tabıkı allahım korusun ben her anneye herkese dua ediyorum hıc bır anne kucağı boş kalmasın sorunsuz zamanında kucaklasın diye🤲🤲