Gamzemutlu ben çok sıkıştıgımda öyle oluyor. Hatta bir gun o kadar tuvaletim geldi ki dışarıdaydım, yürürken dedim doguruyorum sandım, nasıl bir bıçak saplanması . Meğer tuvaletim oldugundanmış. Simdi 37.haftamdayım.geceleri son anda tuvalete gittigimde yine aynısı oluyor. Öyle birşey mi acaba sizinki de. 🤔 Bir sormak lazım doktora.