Devlet hastanesine giden bi arkadasimin 3 aylıkken kız demislerdi ama 4. ayda erkek oldugu ortaya cikti devlette hani cihazlar cok net degil buraya resim atan arkadaslarınkinden bende hic bisey anlamiyorum ama özele gidip nasi yanilma oluyo baya net görünüyo yüzü falan Allahın hikmeti gerci rahmimize yerlestirende o cinsiyetini bilen de 🤷🏻♀️