Merhaba hanımlar bende pko var bebek istiyoruz özel hastaneye gittim. 3 ay adet olmadığımı söyledim adet söktürücü olduğunu söylediği duphaston verdi.
3 gündür kullanıyorum sabah akşam olmadım henüz. Bazı yazılar okudum. İlacı kullanırken cinsel birliktelik yaşanmalı bebek için deniliyordu ? Var mı bilgisi olan