Nesibe92 ben 33+4 haftalığım iki gün önce kontrolümüz vardı benimde bir kaç gündür sanki hareketleri azaldı gibi gelmişti arada bir yine hareketleniyordu ama genelde azalmış gibiydi ama bir sorun yokmuş hareketleri falan gayet iyi doktor nst çekildim o da iyi çıktı bir sorun yoktu sanırım yerleri gittikçe daraldığından, büyüdüklerinden dolayı artık isteseler de pek hareketli olamıyorlar