Merhaba
Diyarbakıra temmuz ayında tayin ile geldik. Burada yeniyim. Kasım ayında gebe olduğumu öğrendim o günden beri doktor arayışım devam ediyor. Kadın doktora gitmeyi tercih ettiğim için çok zorlandım. Parmakla sayılacak kadar iyi kadın doktoru var. Neval hanım ve zelal hanım arasında kaldım aslında birinci tercihim neval hanımdı fakat onada bır aydan önce randevu bulmak çok zor. Bu durum tercih etmediğim bir şey çünkü yeterince ilgileneceğini ve doğum esnasında rahat olacağını düşünmüyorum. Bende zelal hanıma gittim ilk izlenimim iyiydi. Benden olumlu bir enerjı aldığını söyledi daha ilk randevuda güzel bir iletişim kurduk. Fakat hakkında çok bir şey yazmıyor forumlarda her şey yolunda giderse normal doğum istiyorum. Doğumları nasıl oluyor dikiş olayına dikkat ediyor mu doğumda ilgilimi daha önce deneyimlemiş olanlarını yorumlarını merak ediyorum