Merhaba burda en kucuk anne benmiyim diye dusunuyorum hep🤔😂20 yasindayim 37+1 gunluk hamileyim💕Kizim olucak🌸 Bir seyler sormak istiyorum💞💞😊ultrasonda 38+5gorunuyor doktor iri bir bebek dedi normal doguma suan bir engel yok dedi kilosu 3.290 sizce 4 u bulurmu😁dogana kadar yada kac kilodan sonra normal dogum olmuyor dun cok soru sordugum icin doktora utandim🤔aslinda hep erken dogum riskim vardi..ama simdi kizim gelmek istemiyor😔kendimi normal doguma zar zor alistirmistim😒ne yapmam gerekiyor dogumu baslatmak icinevde iste yaptim merdivende indim ciktim tarcinli suda ictim🤮yok yok yok🤭aranizda sunu sunu yaptim dogum basladi dediginiz birsey olursa soylermisiniz🙏🙏💕uzun oldu kusura bakmayin💙💙