Azaltarak bırakmaya çalışırsan bırakamazsın, bende bırakamam diyodum çünkü etrafımda içen çoktu ben çok seviyordum ve çok alışmıştım. ama birden kestirp attım, paketi de komple attım ki dayanamayıp içmeyim diye. Şimdi hiç aklıma bile gelmiyo. Belki ilk bi kaç gün zorlanırsın elin gider ararsın ama bi kaç güm dayanırsan sonrası aklına bile gelmiyo inan bana. Bebeğimizin sağlığından önemli değil. Çok tehlikeli. Öyle düşün nasıl vicdanın rahat edecek sonra