Endo Şeker hastalığının zararı o verilen glikozdan daha fazla ben bunu yaptırmayıp bundan dolayı çocuğumda sıkıntı çıkarsa bunun pişmanlığı geçmez açıkçası şeker hstalığının çocuğa verdiği zarara da bi bakın internetten neticede o verilen glikoz ebedi kalmıyor vücutta onu atcak illa ki ama ben de diyelim gizli şeker çıktı belirti yok ben bunları düşünerek mutlaka yaptırılması gerektiğini düşünüyorum bu bebeğn için alacağın önlemdir
Taze_gebe Gulsumm32 hiçç takmayın elalemi önleminizi alırsınız keşke gebelik şekerini bile beklemeden tokluk şekerime baktırsaydım diyorum şimdi fındığı sayıyla yiyorum yani 😂🤷♀️
Taze_gebe AsM yurt dışında olmaması ilginç ama ülkemiz ztn çok farklı benim doktorumda gebelik süresince annenin sıkıntısı olmadığı sürece 4-5 kez ultrasonla bakılıyor bazı ülkelerde demişti ama biz bakmazsak kötü doktor oluruz veya anneler pinpirikli diye illa bakılsın istiyor demişti mesela bunun gibi çok farklı uygulamalar olabiliyor 🤷♀️ Acaba bizim ülkenin genel beslenme şekliyle mi ilgili çünkü hamur işi abur cubur vs tüketimi yüksek bi ülkeyiz 🧐
AsM Taze_gebe oda olabilir ama bugun annemide aradim oda bizim zamanimizda yoktu ben sizlere hamileyken yaptirmadim sende yaptirma bizim ailede risk yok falan dedi kendisi bir canan karatay fanida oldugu icin asla yaptirma dedi 🤣ama daha iki haftam var bakali biraz daha arastircam ona gore karar vericem bide midem bulanır orda kotu olurim kesin onuda düşünüyorum ya benim sekerli seylerle pek aram yok zaten icince kesin oralarda rezil olurum 🤣bakalim hayirlisi artik
Taze_gebe AsM onların zamanında tahlil umtrason vs yaygın değildi ama şimdi bi yerleri ağrıyınca hemen randevu alıyorlar hep bu örneği veriyorjm sizin zamanınızda yoktu gitmeyin o halde =) siz araştırın etkilenmeyi önemli bir konu