Edakuz58 Slm kzlar bugun kizimin kiyafetlerini ykiyorum beyaz renkleri attim bazilarinin icnde cok az pembe oluo acaba boyarmi korkusuyla kendimi yiyorum boyle olan varmi😅😅
katipannee Edakuz58 ben de çok kafama takmıştım siyah beyaz lı olan kıyafetler acaba akıp mor yapar mı filan diye 😀 gittim renk koruyucu mendil aldım her ilk yıkaöada 2 tane mendil koydum bişey olmadı😀
Busra34ybg Edakuz58 valla bende tereddüt ederek attım ama 30 derecede yıkadım bi sorun olmadı birazda aldığınız ürünün kalitesine bağlı olabilir
Mlk84 Ben de mendillerden kullanarak yıkama yaptım sorun olmadı .bebek giysisi ayırmak çok zor çünkü bir yeri beyaz bir yeri rengarenk hele bir de kız bebekse 🤣 renkli beyaz ayırmak imkansız