Didemc Merhaba kızlar.. Benim oğlum olacak nasipse. Kızımın adı Doğa 🥰 Uyumlu olabileceğini düşündüğünüz erkek isim önerilerinizi bekliyorum. 🥰 Teşekkür ederim. 💕
Didemc Es_eskaya51 Doruk güzel bir isim evet. Ama kuzenimin çocuğunun ismi de Doruk olduğu için düşünmüyoruz onu 🥰 teşekkür ederim yine de cevabınız için 💕