Adet tarihime göre 39+4 gebeyim. Bu haftaya kadar her şeyi normaldi ve ultrasona göre 3-4 gün ilerde gidiyordu. Pazartesi günü kontrolde bebek kilosunun ve ac değerinin 4 hafta geride olduğunu söylediler. Bugün başka doktora gittiğimde bebek boyu,kilosu, sıvısı birbiriyle uyumlu, belki başından beri haftan geriden geliyor olabilir tarihte yanılma olabilir dedi doktor. Böyle bi durum yaşayan var mı? Bu haftaya kadar her şeyi normaldi. Ne oldu anlamadım ama moralim çok bozuldu. 😞