Yasinimm Ne olur dua edin Allah rızası için bu test benim için ve bebeğim için çok önemli 😭😭😭böbreklerinde sıkıntı cikti doktor şekerden dolayi olabilir dedi inşallah sonucum güzel çikar😭😭🤲🐣💙
Sermec27 Yasinimm bende de gebelik sekeri cıktı canım korkma benim cok şükür detaylı ultrason güzel geçti hiç bir sıkıntı yok 22 haftadan beri diyet yapıyorum diyetle normale dönüyor sende yaparsın cıkarsa eger rabbim yardımcımız olsun inşallah 🤲