MelekNaz 8 gun once sezeryan oldum dilislerim iltihap kapmis. Akıntı geliyo. Basina.boyle bisey gelen varmi duzenli pansuman yaptiriyorum ama cok korkuyorum
Arven MelekNaz Geçmiş olsun bu konuda tecrübem Yok ama iltihabı kurutucak ilaçlar veriliyor bence vakit kaybetmeden doktorunuza görünün
cigdmpkr MelekNaz Cnm ben öyle olan birini duymuştum onunki de iltihap kapmış akıp duruyomus ağrı da yapıyormuş sonra hastaneye gitmiş çıkışlarını açıp tekrar bastan dikmişler bnce sinde vakit kaybetmeden git doktora