Buseninannesi_21 detaylıyı mutlaka bir perinatolog yapsın.benim herşeyim iyi gidiyordu 21. Haftaya kadar bebeğimin gelişiminin önde bile olduğu söyleniyordu.fakat detaylı ultrasonda beyninde kist, burun kemiği kısalığı ve böbreklerde bir bozukluk tespit edildi 5-6 doktora danıştık amniyosentez kesinlikle dediler.mecburen yaptırdım sonuca göre aldırıp aldırmayacagımı bilmiyorum düşünme yeteneğimi bile kaybettim üzülmekten ama aldırmasam bile sahip olacağın çocuğa hazırlıklı olmak için gerekli olduğunu düşünüyorum.😕 2 gündür yatıyorum sadece amniyosentezden dolayı düşük olmaması icin.