Btl canım gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün size bağışlasın🙏 Küveze aldılar mı? Kaç kg doğdu? Bende 36+2 yim şuan benimde 2 cm açılmam var bebek leğen kemiğine girmiş kaşlarından üstü gözükmüyor. Her an tetikte bekliyoruz dün ciğer geliştirici vurulduk. Bebişin ve senin durumun nasıl?
Benim doktorum Haziran’ı bitirelim en azından ama çok zor gözüküyor dedi şuan doğarsa sağlıklı bebeği küveze almayalım dedi😟