Aslihanilhan Kızlar benim saçlarım berbat. Duştan sonra kurutunca tam bi cadıya dönüyorum . Şuan vakit var tabi düzleştiriyorum falan ama doğumdan sonra asla böyle şeylere vakit olacağını düşünmüyorum . Keratin yaptırınca kabarıklık gidiyormuş saçta. Doğumdan önce yaptırsam zararı olur mu bu tarz şeylerin ?
dereninannesi38 Aslihanilhan eşim bayan kuaförü şahsen yaptırmamı doğru bulmuyor çünkü kimyasal içeriyor bence sizde yaptırmayın daha doğal yollarla geçiştirmeyi deneyin 🌸
yelizyeliz Aslihanilhan bence kesinlikle doğurduktan sonra yapın veya yaptırın. İnternetten saf keratin alıp düzleştiriciniz varsa evde yapabilirsiniz. Ama doğum öncesi bende tavsiye etmem canım ben kendim yaparken genzim aşırı yanıyor🤣
Beyzan Aslihanilhan ben gebelik öncesi yaptırdım acayip kimyasal bir şey saçına o kimyasal sürülüyor eğer çok kaliteli bir yerde yaptırmazsan yoğun duman çıkan kokulu bir ürün kullanılıyor. Korona öncesi bile maske takiyordu arkadaşım gözleri yanıyor diye. Benim yaptırdugim yerde o kadar duman çıkmadi ama iki üç gün banyo yapılmıyor m o kimyasal saçta kalıyor ben çok sevdim faydasını da gördüm ama dogumdan sonra yaptıracağım en azından sütten daha az geçer diye. Keratin yerine daha masum bakım ürünleri ve yağları düzenli kullanmayı deneyin inşallah faydası olur.
ASL93 Aslihanilhan ben geçen sene yaptırdım kokusu beni mahvetti gerçekten kimyasaldan başka bisey değil,bebişiniz varken kesinlikle tavsiye etmiyorum bende☺️
idilsmomi Keratin botox aşırı kimyasal içeriyor benim kuaförüm bana yaparken kendi bile maske takıyordu ((koronadan önce) kokusundan rahatsız olduğu için. Hiç risk alma derim😢
Aslihanilhan Beyzan hiç yaptırmadım inanın bilmiyorum demek baya dumanlı bişey . Peki önerebileceğiniz yağ ya da bakım ürünü var mı kabarık saçlar için :)
Beyzan Aslihanilhan Elseve in ürünleri bende işe yaramıştı set halinde almıştım mucizrvi yağ ve maskesini. Ama hindistan cevizi yağı kullananlar da çok güzel nemlendiriyor diyor kabarık saça yoğun nem lazım bu da yağ ile oluyor
Burcu4135 Dogal yaglarla da yapabilirsiniz. Defne yapragı yagı, hindistan cevizi yagı, tatlı badem yagı gibi.. Arastırın derim.
archmom Aslihanilhan canım o aşırı kimyasal içeren birsey helede 4 gün bekleyip yıkayıp kurutunca çıkan dumandan yayılan kimyasal koku nefesini kesiyor . Ben hamile değildim dayanamadım kapının önünde kurutmak zorunda kaldılar . Ben asla böyle bir işe girişmezdim 😣