Sevoo34 canm normal falım sakız al naneliainden o biraz daha zararsız ama bi süre sonra fayda etmiyor bana doktorum sabahları kahvaltı da 1 bardak süte 1 çay kaşığı tarçın koy ic demişti onu yapıyorum hemen kesiyor valla hatta bulantı hapını kestim kullanmıyorum 1 aydir