Eşim covid servisinde doktor ayrı evlerde yaşadık bir müddet baktıkki bu durum geçici değil yanıma geldi tekrar bir seneden fazla oldu hastaneden bulaşmadı izin zamanı sanıyorumki marketten kaptık suan covidi çok ciddi şekilde geçirenlerdeniz 8 aylık hamileyim ciğerlerim bitmiş durumda evde buhar maknesiyle atlatmaya çalışıyorum kendinize çok dilkat edin tabi bir müddet sonra tevekkül siz ne kadar dikkat etsenizde başa gelecek varsa geliyor o yüzden zihninizde büyütmeyin sağlıklı bir şekilde bebeğinizle kavuşmayı düşünün kötü durumlar aklınıza getirmeyin🌸